Hvem er vi?

Samlet består personalegruppen på de to matrikler af 18 pædagogiske medarbejdere og der arbejdes med ICDP som pædagogisk metode. Formålet med ICDP er at sætte fokus på kvaliteten af den voksnes kontakt og samspil med barnet. Vi arbejder ud fra de otte samspilstemaer, som er grundlæggende for et positivt samspil, da de støtter og hjælper den voksne i at have en indlevende og empatisk opfattelse af barnet, at fornemme barnets følelsesmæssige tilstand og derudfra tilpasse sin omsorg efter barnets behov og initiativer, guide og anvise samt fremme en sensitiv og udtryksfuld kommunikation mellem den voksne og barnet, så der opstår et stimulerende og berigende samspil.

Vi har løbende pædagogisk faglig opkvalificering gennem systematisk refleksion, kurser og uddannelser.